Kehut ja kommentit

Jari

Hello Gentlemen!
Lähetin teille viestin aiemmin tällä viikolla, ilmoittaen että tämä olisi kevätkauden viimeinen pelikerta koska kävijämäärät ovat melko alhaiset tähän aikaan vuodesta. Tänään kuitenkin heräsi kysymyksiä siitä jos sittenkin pelattaisiin vielä Juhannukseen saakka. Ja siis se ei ollut ainoastaan Ben, joka tiedusteli asiaa. Benin innostus johtuu tietenkin tuosta hopeamitallista, jonka hän voitti Suomalaisen klubin tennismestaruuskisoissa, Vamos Ben!
Tässä nyt kyselen mielipiteitänne ja kuinka moni on paikan päällä Juhannukseen asti, jotta saisimme kivat treenit ja pelit aikaiseksi perjantaisin klo 11.00-13.00, Hyvät Mestarit?!

Toinen vaihtoehto on, just call it a day, ja treenit & pelit jatkuvat taas elokuussa. Pelimahdollisuuksiahan meillä on tarjota teille mm. Kalastajatorpan Tennisklubilla tiistaisin ja torstaisin klo 17.30-19.00 tai klo 19.00-20.30. JHTC järjestää aina keskiviikkoisin klo 17.30-19.30 "Doubles is FUN" nelipeli-illan, jonne 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta henkilöä mahtuu mukaan. Pelien jälkeen on klubilla mahdollisuus nauttia pientä suolaista ja kylmää juotavaa erillistä korvausta vastaan.

"EBMTC" ryhmän 10-Kortti toimii myös "Torpalla", siellä tosin 1,5h. = 2h. "EBMTC" kortilla. Torpan tuntihinta on € 27,00 ja me maksamme € 20,00/h.

Oikein paljon kiitoksia kaikille tämän päivän Sankareille, Timo, Ben, Antti, Erkki, Pekka, Kenneth, Kai ja Eero. Tänäänkin oli hyviä matseja!
Mieletöntä kesää teille ketä en enää ennen elokuuta tapaa ja toivottavasti tapaan kaikki muut vielä Talissa, "Torpalla" tai kenties kesällä Hangossa?

Elokuussa, kun taas aloitamme vakioharjoitukset ja pelit Talissa niin toivon jokaisen tuovan yhden tuttavan, asiakkaan tai pelikaverin mukanaan tutustumaan toimintaamme. Syksystä olisi tarkoitus ottaa vielä viides kenttä käyttöömme, Vamos!

TENNIS with JHTC is so much FUN!

Tennisterveisin,
jari h.

Antti

Minulle sopisi vielä 9.5. ja kiitos tästä keväästä! Samoin upeaa "vamos"-kesää Jarille ja valmentajille kuten Leo, Johan, OJ, Davor ja tänään uusi pirteä tuttavuus Juha

Vamos, davai, andiamos, dalli, hop hop, allons, gyerunk!

Ana

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.