Hello Gentlemen!

Tänään treeneissä oli mukana Lauri, Hannu, Pertti, Tuomo, Jukka, Jari ja ryhmämme puheenjohtaja Timo Santalainen, ja tämän päiväinen harjoituskerta oli hänelle jo 100. kyseisessä ryhmässä - most respect!

Ensi viikon perjantaina, 29.5., pelataan hallikauden viimeinen pelikerta, ja mikäli sää on hyvä menemme Talissa ulos pelaamaan. Kaikki mukaan kauden viimeisiin harjoituksiin, Vamos!

Kesäkuussa siirrymme pelaamaan Kalastajatorpan Tennisklubille. Tiedustelin teiltä kumpi päivä, keskiviikko vai perjantai, sopisi teille paremmin. Keskiviikko on saanut enemmän ääniä, eli harjoitukset jatkuvat vielä viisi kertaa "Torpalla" keskiviikkoisin klo 11.00-13.00 alkaen 3. päivä kesäkuuta. Viimeinen pelikerta on 1.7., ja "Torpalla" toimii tietenkin
"EBMTC" ryhmän 10-Kortti.

Leppoisaa viikonloppua teille kaikille täältä pallomerestä, Vamos!

PS. Janin ottama kuva...

Koko: 62,2 kB, päiväys: 22.05.2020