Tervehdys Hyvät Herrat!

Ohessa viime viikon kuva ryhmästämme (ei ole muuten minun ottama), Vamos!

Pekka Liukko lähetti terveiset koko ryhmällemme, ja tilanne on nyt se, että Pekan pelit taitaa olla pelattu. Molemmista jaloista takareisilihakset meniväy poikki, ja Pekka oli sitä mieltä, ettei enää kannata operoida, toipumisaika oli todella pitkä.

Pekka kaatui pahan näköisesti lähtiessään hakemaan koholyöntiä, ja loppu onkin historiaa. Hän halusi vielä kiittää kaikkia paikalla olleita, koska hänet jouduttiin kantamaan autoon, jalat eivät toimineet siinä tilanteessa enää.

Pekka Liukolla on kaikesta huolimatta mieli korkealla, ja hän sanoi, että voi varmasti vielä joskus lyödä paikaltaan palloa, mutta liikkuminen on sitten jo toinen juttu.

Varmasti koko "Executive Board Members Tennis Club" lähettää tsemppiviestin Mestarille. Heti kun pystyt, tules Pekka lyömään paikalta meidän coachien kanssa, Vamos!

Palataan vielä huomisiin harjoituksiin, eli kaksi vapaata pelipaikkaa löytyisi, anyone?
Mikäli intoa löytyy, Johanille viesti ja olet pelissä mukana!

Kello 11.00 tapaamme kentällä numero viisi, joten ei muuta, kuin nauhat kireälle ja tsemppiä!

Timo

Tsemppiviesti tsemppiviestien päälle Pekalle. Hän on oivallinen hengennostaja, upea taitopelaaja ja toveri.
Pekka tietää tohtorina, että ihmeparantumisia tapahtuu. Ja Pekanhan tahto on luja. Myötöäelämme tässä prosessissa.
Timo Santalainen
EBTC:n pj.