Hello Champions!

Tänään meitä oli ainoastaan kahdeksan "Mestaria" paikan päällä mutta se ei menoa häirinnyt! Tiukat treenit ja hyvät matsit päälle. Tämän päivän Mestarin nimi oli Heikki Martela, most respect!
Kaikki meni hyvin paitsi, että Benillä oli hieman huono päivä koska hänellä oli vaikeuksia kotona ulko-oven lukon kanssa ja lukkoseppäkin oli pakko tilata paikan päälle...olisiko Hannu Kankkusen lukkosysteemi nyt ollut kova sana?

"Executive Board Members Tennis Club" goes Hangö 15.6.2017!

Tänään löimme lukkoon EBMTC ryhmän "Hanko päivän" ajankohdan.
Kesäkuu oli jo aiemmin todettu ainoaksi vaihtoehdoksi, joten Hyvät Herrat, torstaina 15. päivä kesäkuuta pelaamme tennistä ja osa varmasti myös golfia sympaattisessa Hangossa.
Tarkemman ohjelman saatte ensi viikolla mutta laittakaa jo nyt tuo päivämäärä allakkaanne, Mestarit. Tehdään tästä yhdessä hauska retki ja mehän tietysti jäämme myös yöksi Hankoon ja käydään illalla yhdessä nauttimassa merellisistä herkuista Hangon illassa.

Loistavaa viikonloppua teille kaikille ja ensi perjantaina tapaamme viimeistään, Vamos!

Koko: 79,1 kB, päiväys: 17.03.2017