Huomenta Hyvät "Executive Board Members Tennis Club" ryhmän jäsenet!

Eilen perjantaina 29.5. pelattiin tämän hyvin erikoisen kevätkauden viimeinen hallivuoro meidän "EBMTC" ryhmän osalta, Vamos! Suuri kiitos teille kaikille talvi ja kevätkaudesta, ilman teitä mekään emme olisi perjantaisin klo 11.00-13.00 kentällä.

Te, Hyvät Herrat, kruunaatte aina meidän valmentajien viikon - "EBMTC" on vaan niin hauskaa mielestämme. Muistetaan liike ei saa pysähtyä ja TENNIS on yksi parhaimmista ja hauskimmista lajeista, joka pitää meidät liikkeessä.

Vaikka hallikausi päättyikin eilen, niin tennis ei suinkaan päättynyt. Nyt käynnistyy se ns. "Real Thing", eli ulkopelikausi Kalastajatorpan Tennisklubilla. "EBMTC" ryhmän pelit jatkuvat "Torpalla" ensi viikon KESKIVIIKOSTA alkaen. Siirrymme pelaamaan siis keskiviikkoisin ja aika on sama kuin ennenkin, eli klo 11.00-13.00. Todettiin yhdessä, että kesällä ei välttämättä perjantai ollut ajallisesti se paras ajankohta ryhmämme.

Keskiviikkoisin kanssamme pelaavat myös maanantain ja keskiviikon "Brunch & Lunch" ryhmät, joten saamme varmasti aikaiseksi hauskoja harjoituksia ja jännittäviä pelejä. Pelaamme "Fiskiksellä" 3.6. alkaen ja viimeinen pelikerta on keskiviikkona 1.7. Kertoja on yhteensä viisi (5), ja voit osallistua tunneille kerran, kaksi tai vaikka kaikille viidelle pelikerralla.

"Fiskiksellä" toimii JHTC:n 10-Kortti, kertamaksu "myClubissa" tai voitte ostaa "Sixpack" Kortin, joka on voimassa aina syyskuun loppuun saakka. Kyseisen kortin idea on se, että maksat viidestä pelikerrasta ja pelaat kuudesti.
"Sixpack" Kortin hinta on € 275,00 sis. alv.

Pelaat kanssamme silloin kun se Sinulle sopii - hyvässä seurassa, loistavilla massakentillä idyllisessä ympäristössä. Hyvät Herrat, tervetuloa Kalastajatorpan Tennisklubille!

Kesä on täällä!

Koko: 89,4 kB, päiväys: 30.05.2020