Hyvää Huomenta Hyvät Herrat!

Eilen oli jälleen kerran "EBMTC" ryhmämme hyvin edustettuna Kalastajatorpan Tennisklubilla klo 11.00-13.00, Vamos!

Muistattehan, että kesäkuussa pelaamme aina keskiviikkoisin ja peliaika on sama kuin hallikaudellakin. Todettiin aiemmin "EBMTC" ryhmässä, että kesäkuussa varmasti keskiviikko on perjantaita parempi pelipäivä.

Eilen saimme uuden jäsenen ryhmäämme, todellisen jalkapallopersoonan, Kari Kontuniemi tervetuloa sporttiseen ryhmäämme.

"Torpalla" ryhmämme pelaa vielä kolme kertaa ennen kesätaukoa:
1) 17.6.
2) 24.6.
3) 1.7.

Käythän ilmoittautumassa tuleviin harjoituksiin hyvissä ajoin, meillä on "Torpallakin" ainoastaan kolme kenttää käytössämme. Eilen jouduimme valitettavasti ilmoittamaan muutamalle pelaajalle, että ei mahdu mukaan viikon hauskimpiin harjoituksiin, koska 12. pelaajaa oli jo ennättänyt ilmoittautua.

Ilmoittautumiset:
- "myClub"
- info(miuku)jarihedmantennis(piste)fi
- Johan Öller 044 944 9849

Leppoisaa loppuviikkoa teille kaikille täältä keltaisten pomppivien pallojen muailmasta!

Kari

On hienoa palata vuosien jälkeen tuttuun peliryhmään. Olen pelannut talvet Floridassa ja kunto on kohdallaan vain taitoa puuttuu!

Koko: 146 kB, päiväys: 11.06.2020