So this is X-mas...

Jari Hedman Tennis Companyn valmentajat haluavat kiittää kaikkia "Executive Board Members Tennis Club" ryhmän jäseniä vuodesta 2020, joka ollut hyvin erilainen mihin olemme tottuneet.

Ryhmämme puheenjohtajan, Timo Santalaisen, sanoja lainatakseni - "EBMTC" ryhmä elää ja voi tätä nykyään hyvin. Harjoituksiin on tunkua, ja jollei muista ilmoittautua ajoissa, niin saattaa käydä kuin mm. Erkalla ja Benillä kävi - sorry ryhmä on tällä kertaa ihan täynnä. Syyskauden aikana ryhmämme perjantai harjoituksiin osallistui yhteensä 43 eri pelaajaa - onnittelut meille kaikille siitä, hieno saavutus!

Ryhmämme kasvanut suosio on ns. positiivinen ongelma, eli TE olette saaneet ryhmämme toimimaan, ja me valmentajat olemme siitä äärimmäisen iloisia. Olemme saaneet uusia jäseniä ryhmäämme, ja monet vanhoista jäsenistä ovat aktivoituneet, tennishän on yksi maailman turvallisimmista urheilulajeista, ja varmasti myös yksi hauskimmista. On ilo saada tehdä töitä kanssanne, Vamos!

Syyskaudella sattui myös muutama ikävänpuoleinen loukkaantuminen. Pekka Liukko ja Mikko Vanni, "EBMTC" ryhmän kaikki jäsenet lähettävät teille tsemppiterveiset, ja toivovat näkevänsä teidät hyvinkin pian taas kentällä. Pekan comeback saattaa olla hieman kyseenalainen?

Näin on siis syyskausi saatu päätökseensä, ja talvi- / kevätkausi käynnistyy osaltamme perjantaina 15.1.2021. Kuten varmasti tiedätte tai huomasitte, että syyskauden Mestaruuden vei Kai Liesmaa nimiinsä. Toivottavasti Wotkinsin herkkukalkkuna maistuu Kaille ja hänen läheisilleen Jouluna, Vamos!

Kai vei myös Mestaruuden viime kevään päätöskisassa, joten uskon, että kaikilla muilla on jäänyt jotakin "hampaankoloon" Kain suhteen, ja osallistumme entistäkin aktiivisemmin ryhmämme perjantai harjoituksiin teemalla - Kain "päänahka" viedään viimeistään kevään Mestaruuskisassa!

Hyvät "EBMTC" ryhmän jäsenet, haluan tässä vielä kerran kiittää teitä tästä vuodesta koko JHTC:n valmennustiimin puolesta. Olemme etuoikeutettuja saadessamme tehdä töitä kanssanne. Suuri kiitos myös ryhmämme puheenjohtajalle, Timo olet johtanut joukkoja esimerkillisesti, ja nimenomaan edestäpäin niin kuin aikanaan teki myös kenraali Ehrnrooth.

Joulunrauhaa tasapuolisesti teille kaikille ja tammikuussa tavataan.

Koko: 5,19 MB, päiväys: 20.12.2020